Mine i gangværende projekter.

Jeg kan godt lide at have mange bolde i luften. Derfor er jeg selvfølgelig også i gang med flere forskellige ting lige nu.
Jeg er ved at hækle en pingvin til min søn, som han skal have i julegave. Det er denne Linux pingvin fra Kvalitid. Min kæreste er inkarneret Linux bruger så han har tigget siden vi fik vores søn om jeg ikke nok ville lave sådan en til ham. Nu er han snart 3½ år så det er vidst på tide 🙂

Karklude strikning

Her midt i eksamenslæsningen har jeg også brug for noget jeg kan gå til og fra uden at skulle forholde mig til en opskrift. Derfor strikker jeg karklude. Jeg har valgt at strikke dem i perlestrik med Paris garn fra Drops. Det er et rimeligt tykt bomuldsgarn, som også fåes i en bæredygtig udgave lavet af genbrugt denim.

Desuden har jeg gang i et andet julegave projekt, men det kommer ikke op her før efter jul 😀

Ved siden af det hele forsøger jeg at lære at strikke sokker og jeg er startet på en bolero. Men det kommer der mere om senere. Lige nu er der fokus på julegaverne 🙂

 

Skriv et svar

